dinsdag 3 februari 2009

dinsdag 3 februari

Zo vandaag had ik dan onverwachts lekker een dagje vrij en dat kwam me allemaal wel lekker uit eigenlijk gezien ik vorige week Donderdag was begonnen bij Wega hier in bleiswijk en gelijk een dag had van 17 uur werken en vrijdag weer 8 uurtjes ruim, dus ja dan tikt het allemaal wel aardig aan met de uren en had helaas de blaren op me voeten staan.. Dat was ook een beetje een domme inschatting want ja wat wil je als je de hele dag een jaar lang hebt thuisgewerkt en af en toe is een tuintje doet dan ben je het allemaal niet meer gewent.

Gisteren was ook weer zo een drukke dag van 's morgens 5 uur tot ik om 24 uur weer thuis was uit me werk dan vandaag lekker een daggie vrij en morgen weer werken op deze manier werk ik dan 5 a 6 dagen in de week met af en toe een dubbele dienst dus zo komen we aan een lekker inkomen en kunnen we snel van alle problemen af zijn. En lekker beginnen met het goede leven en heerlijk genieten. Enige wat ik erg vind is wel dat ik Marleen en Kayla heel erg moet missen maar gelukkig is dat allemaal maar tijdelijk en gaat dat vanzelf wel weer over. Ook al is het soms wel heel erg moeilijk allemaal.

Maar in me gedachtte weet ik dat we volgend jaar om deze tijd weer samen wonen in een leuk huisje en zonder ook maar enige geld zorgen en problemen dus dat is dan wel beter.

ik ga zo even naar de winkel verloop ventiel halen voor me nieuwe fiets en dan even langs gemeente en cwi om wat navraag te kunnen gaan doen omtrent wonen en inkomen in zoetermeer.

Marleentje weet dat ik heel erg veel van je hou llieverd dikke kuss..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten